perjantai 15. tammikuuta 2010

Kansalaisopiston kurssit




Olen taas ilmoitellut itseni kansalaisopiston kursseille; aika moneen, itse asiassa.
Ensimmäisenä on 22.-24.1.10 Viikinkihelmikurssi. Muita kursseja ovat:
"Kaikki käyttöön", jossa tuunaan tai teen alusta lähtien jotain ihkua. Farkuista olen innostunut tekemään vaikka laukkuja. Löytyisiköhän kuvaa...?
"Koruja helposti" on minulle uusi tuttavuus!
"Kierrätä koruksi": Tämäpä minulle sopiva kurssi. Aarrelaatikkoni ovat täynnä mitä ihanampaa koruksi kierrätettävää!
"Koruja hopealangasta", jään innolla odottamaan...
"Betoninen raparperinlehti", tämä kurssi on kesäkuun alussa ja sinne olen menossa Marian kanssa.
Kuvina oli valmiina muutama viime kevään Viikinkihelmikurssilta. Näitä nyt pitäisi mennä tekemään lisää. Sattui vielä vapaa viikonloppu kohdalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti